خرید ملک

ساخت وبلاگ

از جمله مناطق بسیار دیدنی کشور ترکیه جزایر اطراف ازمیر (شهرهای اطراف ازمیر) است که با دارا بودن جاذبه های دیدنی متعدد تجربه سفری خاطره انگیز و دلچسب را برای مسافرین ایجاد می کنند. 
1. ازمیر کجاست؟
2. دیدنی ترین جزایر اطراف ازمیر(شهرهای اطراف ازمیر) کدام جزایر هستند؟

 

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : جزایر اطراف ازمیر, نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:05

کاپادوکیا ترکیه ، یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاهای ترکیه است و توریست های بسیار زیادی برای بازدید از این شهر سنگی به ترکیه سفر میکنند . اگر شما نیز با سفر با تور ترکیه را انتخاب میکنید، پیشنهاد میکنیم از این شهر باستانی و منحصر به فرد دیدن کنید . قدمت این شهر سنگی به بیش از ۴۰۰۰ سال میرسد . این شهر در آناتولی مرکزی قرار گرفته است و زمانی تحت حکومت رومیان بوده است . امروزه کاپادوکیا منطقه وسیعی به وسعت ۵۰۰۰ کیلومتر را در بر میگرید که پر از دیدنیهایی مختلف و زیباییهای طبیعی بینظیر است . منطقه کاپادوکیا در لیست یونسکو ثبت شده و به دلیل داشتن کلیساها ، شهر زیرزمینی و خانه های سنگی در دنیا مشهور ومنحصر به فرد است . 

 

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : کاپادوکیا ترکیه, نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:02

ترکیه کشور توریستی آسیایی اروپایی یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان و سایر کشورهای دنیا است. ترکیه شهرهای مختلفی دارد که هم توریستی هستند و هم شهرهای تجاری و اقتصادی و جاذبه های گردشگری ترکیه باعث شده سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند..سابقا استانبول که تنها شهر جهان است که در ۲ قاره قرار دارد پایتخت این کشور بود. اما در حال حاضر آنکارا پایتخت ترکیه است. در این مطلب اطلاعاتی درباره مهم ترین شهرهای ترکیه در اختیار شما  عزیزان قرار می دهیم تا در صورت انتخاب تور ترکیه برای سفر از این اطلاعات استفاده کنید.

 

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : مهم ترین شهرهای ترکیه, نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:12

در مقاله ای که مطالعه خواهید نمود، به بررسی موضوع منطقه لونت استانبول ترکیه می پردازیم. استانبول یکی از شهر های زیبای ترکیه می باشد. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری زیاد، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی به خصوص از ایران می باشد. 

 

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : منطقه لونت استانبول, نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:08